Шеберлік сағаттың принципі:
«Шебер»:
«Тыңдаушылар»:
Шеберлік сағаттардың тақырыбы келесі мәселелерді құрайды:
өзекті мәселелер мен технологияларға шолу;
технологияларды практикада қолданудың авторлық әдістер;
нақты е технологияны пайдалану кезінде , және құжатталмаған мүмкіндіктер
Шеберлік сағат барысында қатысушылар:
шеберлік сағаттың тақырыбы бойынша әзірлемелерді зерттейді;
алынған нәтижелерді талқылауға қатысады;
сұрақ қояды, ;
шеберлік сағаты бойынша талқылау үшін өз мәселелерін, сұрақтарын, әзірлемелерін ұсынады;
талқыланған мәселелерді шешу бойынша өз ұсыныстарын айтады.
Шеберлік сағатты бағалау критерийлері:
Тақырып өзектілігі;
Мақсатты нақты тұжырымдау;
Міндеттерді қоюдағы нақтылық;
Жақсы ойластырылған мазмұны;
Ресімдеу;
Тыңдаушылардың назарын аудара білу;
Қатысушыларды барынша тарту;
Педагогикалық шеберлік деңгейі;
Көрсетілген қолжетімділігі;
Шығармашылығы;
Қойылған міндеттерді орындау;
Рефлексивті қызмет.
Шеберлік сағаты технологиясының алгоритмі:
1 кезең. Шебердің педагогикалық тәжірибесін таныстыру
2 кезең. Педагогикалық тәжірибені немесе тәжірибе фрагментін көрсету
3 кезең. Педагогикалық жұмыс тәжірибесін талқылау
Шеберлік сағатты өткізудің ықтимал моделі:
Шеберлік сағаты жұмысының кезеңдері |
Кезең мазмұны |
Қатысушылардың қызметі |
Мақсаты мен міндеттерін қою (дидактикалық жалпы мақсат, үш бірдей мақсат: білім беру, дамыту және тәрбие). |
Құттықтау сөзі, шебердің кіріспе сөзі, сабақтың ерекше басталуы |
Диалогқа қосылып, белсенді ұстаным таныту арқылы шеберге сабақты ұйымдастыруға көмектеседі. |
Шеберлік сағаттың мазмұны, оның негізгі бөлігі: тақырыпты кезең-кезеңмен іске асыруды қамтитын іс-қимыл жоспары. |
Мастер-класс тақырыбын шығаруға арналған педагогтың әдістемелік ұсыныстары. Шеберлік сағаты барысында қолданылатын тәсілдерді көрсету, өз «түймелерін» (тәсілдерін) түсініктерімен көрсету. |
Тапсырмаларды белгіленген міндетке сәйкес орындайды, ойластырылған жеке тапсырманы құру. Орындалған жұмыстарды ұсыну.
|
Критерий бойынша жағдайды талдау:қызметтің жалпы зияткерлік тәсілдерін меңгеру; рефлексия қабілетін дамыту; коммуникативтік мәдениетті дамыту. |
Қатысушылардың пікір алмасуын ұйымдастырады, болып жатқан іс-шарағы баға береді. |
Рефлексия-шеберлік сағаттағы қызмет бойынша өзін-өзі бағалау мен өзін-өзі талдауды жандандыру |
Шеберлік сағат – бұл оқытудың бір түрі. Оқыту кезінде жетекші маман айтып және одан да маңызды, тәжірибеде қандай да бір технологияны немесе әдісті қалай қолдану керектігін көрсетеді. Шеберлік сағатты өткізу әдістемесінің қатаң және бірыңғай нормалары жоқ. Оның көпшілігінде ол жетекші маманның түйсігіне де, тыңдаушының сезімталдығына да негізделеді.
Шеберлік сағат тақырыбын сәтті игеру барлық қатысушылардың нәтижелі қызметі негізінде жүзеге асырылады.
Шеберлік сағат мұғалімдердің біліктілігін арттыру құралы ретінде, мысалы, мұғалімнің оқушы рөлінде болуы оған психологиялық жайлылықтың болуын немесе оның болмауын көруге мүмкіндік береді, тапсырмаларды орындау кезінде бірегей эмоцияларды сезінуге мүмкіндік береді,бұл одан кейін сабақты әзірлеуге көмектеседі.
Шеберлік сағат – бұл өз шығармашылық идеяларымен, жұмыс тәжірибесімен бөлісу, екінші жағынан көру және өзіне жаңа нәрсе алу үшін шын мәнінде тиімді әдіс.