«Ақмола облысы білім басқармасының әдістемелік орталығы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Методический центр управления образования Акмолинской области»

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Коучинг үдерісінің негізгі сипаттамалары

14.04.2020

Коучинг процесі жүйелілікті білдіреді. «Жағдайдан жағдайға дейін» коучинг-сабақтарын өткізуге болмайды.

2.      Коучинг-сабақ тақырыбы «бір рет» бола алмайды; мысалы, бүгін формативті бағалау бойынша коучинг-сабақ өткізіледі, келесі жолы осы топта және осы тренер сыни ойлау бойынша коучинг-сабақ өткізеді (бірақ: бұл тәсіл бірінші және кейінгі шеберлік сағағаттардың  тақырыптары өзара байланысты болмаған жағдайда тренингтер мен шеберлік сағаттарды өткізу кезінде әбден мүмкін).

3.      Коучинг тақырыбын таңдау алдында коучинг мұғалімдердің қажеттілігін анықтау керек. Қажеттіліктерді анықтаудың ең дұрыс тәсілі-әріптестердің сабақтарына қатысу немесе диагностика жүргізу, оның мақсаты мұғалімдердің сұраныстары мен қажеттіліктерін анықтау болып табылады.

4.      Коуч мәселені қалай шешуге болатынын айтпайды, ол тек мұғалімдердің өз тәжірибесін рефлексия үшін жағдай жасау үшін сабақты ұйымдастырады; коуч дайын шешімдерді ұсынбай, мәселені шешуге бағыттайды. «Коучинг-сабақ әдетте қатысушылар мен қатысушылардың арасындағы әңгіме сияқты өтеді, бұл ретте коуч жауаптарды өз бетінше табуға көмек көрсетуге баса назар аударады... Ең алдымен, адамдардың өздеріне таңылған емес, өздері келген мәселелерді шешу қызықтыруы мүмкін» (https://www.mindtools.com/pages/article/newTMM_15.htm сайттағы материалдар бойынша) (Бірақ: тренингтер мен шеберлік сағатты  өткізу кезінде «ал мен осылай жасаймын» тәсілі, оның барысында мұғалім әріптестеріне практикада сынақтан өткен әдістер мен тәсілдерді ұсына алады. Бұдан бұрын айтылғандай, егер коуч аудиторияның мазмұнын білмейтіндігін ойласа, коучинг-сабақтарға тренинг немесе тіпті теория, тәжірибе және машықтарды игеру енгізілетін тренингтер сериясы болуы мүмкін).

5.      Коуч әріптестердің коучинг-сабаққа қатысу нәтижелері бойынша өз тәжірибесіне өзгерістер енгізетіні туралы білуі тиіс; бұл өзгерістер әріптестердің сабақтарына қатысу арқылы жүзеге асырылуы байқалатын белгіленген қадамдық жоспарда көрініс табатын болады. Осыған байланысты, бір топтағы мұғалімдердің оңтайлы саны – 8-ден көп емес; мұғалімдер саны көп болған жағдайда сабақтарға қатысу қиын болуы мүмкін (бірақ: шеберлік сағаттар  мен тренингтер жағдайында бұл принцип негізгі болып табылмайды: осы мектептің барлық қызметкерлерін оқытуға болады, топта оқитындар саны іс жүзінде шектелмейді)

6.      Келесі коучинг - сабақ коуч сабақтарға қатысу нәтижелерін ескере отырып жоспарлайды; яғни ол мұғалімнің өз тәжірибесіне өзгерістер енгізетінін және оларда қандай қиындықтар туындағанын біледі

7.      Анықталған мәселе шешілгенге дейін немесе мұғалімдер проблеманы дербес шешу үшін жұмыс істей алады  деген мерзімге дейін коуч тобын «жүргізеді». (Бірақ: тренингтер мен шеберлік сағаттарды жоспарлай отырып, ұйымдастырушы шеберлік сағатқа немесе тренингке қатысу нәтижесі оның барлық қатысушыларының тәжірибесіне қаншалықты әсер ететінін анықтай алмайтынын түсінуі мүмкін. Ұйымдастырушы бір мезгілде тренингке бір немесе бірнеше қатысушылардың менторы рөлінде болатын жағдай ерекшелік болып табылады; бұл жағдайда оның қамқорлығындағы адамдардың өсуін қадағалау оның жеке мүддесі болып табылады).



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 14.04.2020 19:15
Құрылған күні: 14.04.2020 19:36

Текст