«Ақмола облысы білім басқармасының әдістемелік орталығы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Методический центр управления образования Акмолинской области»

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Коучинг өткізу үлгісі

14.04.2020

Коучинг-сабақ тақырыбы:

Оқушылардың өзін-өзі реттеу және оның оқу іс-әрекеті процесінде дамуы

 

Жалпы мақсат:

Мұғалімдер «өзін-өзі реттеу» түсінігін кеңейтеді. Оқушылардың дербес оқу іс-әрекеті барысында өзін-өзі реттеуді дамыту және пайдалану тәсілдерін анықтайды.

 

Оқу нәтижесі:

Сессия соңында қатысушылар:

1. Өзін-өзі реттеу категорияларын атай алады және ажырата алады.

2.  Оқушылардың өзіндік оқу іс-әрекетінде  өзін-өзі оқытудың талдауын жүргізеді. 

3.  Перспективада: дербес оқу қызметін ұйымдастыру кезінде өзін-өзі реттеу туралы қазіргі заманғы құзыреттерді пайдаланатын болады.

 

Негізгі терминдер:

Мотивация, өзін-өзі реттеу, Блум таксономиясы (білім, түсіну, қолдану, талдау, синтездеу, бағалау)

 

Тренинг-жаттығу

«Молекулалар» жаттығуы

Жаттығудың мақсаты: коучинг қатысушыларын босату.

- Біз барлығымыз атомдармыз деп елестетіп көрейік. Атомдар осылай көрінеді (көрсету). Атомдар үнемі қозғалады және молекулаларға бірігеді. Молекуладағы атомдар саны әртүрлі болуы мүмкін, ол мен қандай сан деп атайтынымен анықталады. Біз қазір тез қозғала бастаймыз және мен айтамын, мысалы, үш. Сонда атомдар әрқайсысына үш атомнан молекулаларға бірігуі керек.

 

Топтарды қалыптастыру:

Тәтті сыйлықтар. (кәмпиттер 3 сортты)

 

Тапсырмалар түрлері:

Осы тапсырманы орындау кезінде қолданылатын тәсілдер

Коучинг сұрақтары

Уақыты

 

Бейнероликті көру: «Стандартты емес балалар туралы».

 

Кіріспе тапсырма:

Фильмді көріп, коучинг тақырыбын өз бетінше анықтау.

 

 

Өзіндік оқу іс-әрекетінде оқушылардың нәтижелеріне қол жеткізуге кедергі келтіретін факторларды атап көрсету.

Бүгін біздің сабақта не туралы әңгіме болады.

 

Сіздің тізімде оқушылардың  өз бетінше оқу іс-әрекетінде нәтижеге қол жеткізуіне  кедергі келтіретін қандай факторлар бар?

 

Олардың пайда болу себептерін атаңыз? Олар өзін-өзі реттеу сияқты ұғыммен қаншалықты байланысты?

5  мин.

 

 

 

 

7 мин.

1тапсырма: Тұжырымдамалық картаны ресімдеу

« Өзін-өзі реттеу-бұл…»

Сұрақтарға сүйене отырып, өзін-өзі реттеу туралы тұжырымдамалық картаны ресімдеу:

- Сізге өзін-өзі реттеу термині таныс па? Осы сөзбен байланысты барлық ұғымдарды жазыңыз.

- Оқушылардың өз бетінше оқу іс-әрекеті барысында қандай мінез-құлқы олардың табысты өзін-өзі реттеуін куәландырады?

«Өзін-өзі реттеу» ұғымын ертерек зерттеуге тура келді ме?

 

Бұл үдерісте (өзін-өзі реттеу процесінде) мұғалімнің рөлі қандай?

 

Өзін-өзі реттеу туралы біле отырып, өз бетінше оқу іс-әрекетінде нәтижелерге қол жеткізу мақсатында сыныпта қандай жағдай жасайсыз немесе жасалғыңыз келеді?

15 мин.

 «Өзін-өзі реттеу-бұл…» презентациясы

 

 

Презентацияны қарап, өзін-өзі реттеу туралы не білдіңіз немесе толықтырдыңыз?

 

Оқу үрдісінде мұғалімнің рөлі қандай?

5 мин.

2 тапсырма.

«Оқушылардың өзіндік оқу қызметінде өзін-өзі реттеудің пайдасы неде?» мәселе бойынша тоғызалмастық ранжирлеу жүргізу

Өзін-өзі реттеу туралы өз ойыңызды ретке келтіру, тиісті қорытынды жасау арқылы жүргізілген саралау деп атауға болады ма?

8 мин.

Тапсырманы бағалау

Сандық шкаланы пайдалану: «өзін-өзі реттеу»ұғымында қаншалықты құзыретті екенін сипаттайтын санды бөлу.

 

3 мин.

3 тапсырма:

«Марта Бронсон дербес оқыту парағы.»

1. «М. Бронсон зерттеу парағын» оқып, өзін-өзі реттеу моделін негіздеу және топтарда өзін-өзі реттеудің мотивациялық аспектісін түсіндіру.

 

.

 

Бұл «зерттеу парағы» сіз үшін жаңа өзін-өзі реттеу туралы не ашты?

 

Мұғалімнің өзін-өзі реттеу туралы білімі қандай жағдайда тиімді және оны оқушылардың дербес оқу қызметімен қалай байланыстыру керек?

8 мин.

Тапсырманы бағалау

Қазіргі материалды «білемін», «түсінемін», «қолданамын», «талдаймын", «синтездеймін», «бағалаймын» деген сөздермен шкаланы пайдалану.

 

2 мин.

4 тапсырма:

«Жақсы оқушының сапасы»  парағымен жұмыс

 

Карточкаларды маңыздылығы бойынша жоғарыдан төмен қарай орналастыру.

Сіздің ұстанымыңызды түсіндіріңіз.

10 мин.

Қорытынды

рефлексия:

«Плюс-минус-қызықты».

 (Бұл әдіс жаттықтырушыға қатысушылардың көзімен сабаққа қарауға, әрбір қатысушы үшін құндылық тұрғысынан оны талдауға мүмкіндік береді).

Жазбаша орындау үшін үш бағаннан кестені толтыру ұсынылады.

«П» – «плюс» бағанына сабаққа ұнаған барлық ақпарат және оң эмоциялар тудырған жұмыс түрлері жазылады немесе қатысушының пікірі бойынша қандай да бір мақсаттарға жету үшін оған пайдалы болуы мүмкін.

«М» – «минус» бағанына сабаққа ұнамаған, көңілсіз болып көрінген, түсініксіз болып қалды немесе қатысушының пікірі бойынша өмірлік жағдайларды шешу тұрғысынан қажетсіз, пайдасыз болған ақпарат жазылады.

«Қ» – «қызықты» бағанына қатысушылар сабақта білген барлық қызықты фактілерді жазады және осы мәселе бойынша не білгіміз келеді, жаттықтырушыға сұрақтар қояды.

Бүгінгі сабақтың қандай мәселесі тереңірек зерттегіңіз келеді?

 

Немесе өзін-өзі бойынша жаңа мәселені зерттегіңіз келеді?

2 мин.

 

 

 

 

 

 

 



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 14.04.2020 19:22
Құрылған күні: 14.04.2020 19:45

Текст