Қазіргі білім беру жағдайында дәстүрлі педагогиканың орнына жаңа білім беру келеді, онда бала өзінің қалаулы үшін сабақ оқу екенін сезінеді.
Өзімнің педагогикалық қызметімде мен заманауи педагогикалық технологияларды пайдалануға тырысамын. Бірақ менің ойымша, мұғалімнің рөлі, оның балаларға деген қатынасы қандай да бір технологиялармен салыстырылмайды. Мен әрбір балада оның жеке ерекшелігін көруге тырысамын. Бұл маған сабақ беретін пәнге барынша тиімді келуге мүмкіндік береді.
Мен – бастауыш сынып мұғалімі. Менің шәкірттерімнің бойында мейірімділік, ізгілік, қайырымдылық сияқты құндылықтардың болуын қалаймын. Менің міндетім: баланы өз бетінше ойлауға үйрету. Балалармен қарым-қатынастан ләззат және пайда табу қажет. Менің ойымша, мұғалім досы, көмекші, кейде тіпті анасы болуы керек. Содан кейін бала өзінің жан-дүниесін ашып, үлкен ықыласпен білім алады.
Біздің жаңа заманауи біліміміз балаларға ой, іс-әрекет кеңдігін береді. Балалар қателеспей, ұялмай, өз ойларын айтта алады. Жаңа білім беру жүйесінде алдыңғы қатарлы және артта қалғандар жоқ. Барлығы тең жағдайда болады. Бұл жүйе кез келген оқушының тұлғасы ретінде өзін-өзі танытуға мүмкіндік береді. Мен әрбір бала мәселеге өз үлесін қосып, алдына қойылған кез келген міндетті шешуге тырысатынын көремін.
Білім сапасы мағанда байланысты. Баланың және еліміздің болашағы сапалы білімге тәуелді болады.
Сондықтан мен уақыт талабымен жүруге тырысамын, өз шәкірттерімді өз бетімен білім алуға үйретемін. Ол үшін бізде барлық мүмкіндіктер бар. Біздің заманауи біліміміз бізге осы мүмкіндіктерді береді. Біз әр түрлі болғанымен, бірақ бізді бір ұмтылыс біріктіреді ол - өмірде өз орнын табу.
Бастауыш сынып мұғалімі-ерекше мамандық, себебі, оның алдында өте маңызды міндеттер тұр. Сондықтанда үлкен жауапкершілік пен сүйіспеншілікті талап етеді.
Буртубаева Бижамал Жақсыбайқызы – бастауыш сынып мұғалімі. Жұмыс барысында Бижамал Жақсыбайқызы өзін білім беру әдістемесін меңгерген, көптеген педагогикалық технологиялардың мәнін білетін сауатты педагог ретінде көрсетті. Жаңа материалды түсіндірудің бірізділігі, жүйелілігі, қарапайымдылығы және қол жетімділігі, балаларды белсенді ойлау іс-әрекетіне икемдей білу әрбір оқушы оқу іскерлігін дамытуға мүмкіндік алатын жағдайларды қамтамасыз етеді, оқушылар арасында диалогтық қарым-қатынас орнатады. Мұғалім сабақтарына жоғары тиімділік, уақытты тиімді пайдалану, оқытудың оңтайлы қарқыны, логикалық және үйлесімді аяқталу тән. Сабақ өткізу тәсілі бойынша да, дидактикалық мақсаттар бойынша да әр түрлі. Сабақта өзіндік, зерттеу және шығармашылық жұмыстардың түрлері қолданылады.
Өз ісіне берілген, әрбір оқушының мүмкіндігін білетін және балаларды шексіз сүйетін нәзік педагог. Оның барлық күш-жігері бір-біріне бағытталған: баланың ақыл-ой еңбегіне деген сүйіспеншілігін ояту. Сондықтан әрбір сабақта-ауызша есептеу дағдыларын бекіту бойынша тұрақты жаттығулар, оқыту процесінде АКТ-ны кеңінен қолдану. Балалардың ойлау әрекетін белсендіретін түрлі тәсілдерді таңдауға шығармашылық тұрғыдан келеді, жергілікті материалды кеңінен қолданады..
Бижамал Жақсыбайқызы білім алушылар оқу пәндері бойынша жақсы нәтижелер көрсетуде. Оның оқушылары бірнеше рет халықаралық, облыстық, қалалық зияткерлік марафондардың қатысушылары мен жүлдегерлері атанды.
Буртубаева Бижамал Жақсыбайқызы педагогикалық қызметі бірнеше рет жоғары тұрған ұйымдардың грамоталарымен марапатталды. «Ақмола жұлдыздары» алғыс хаты (2015ж), білім беру жүйесіндегі мінсіз шығармашылық еңбегі, жоғары кәсібилігі және өскелең ұрпақты оқыту мен тәрбиелеуде қол жеткізген нәтижелері үшін білім қызметкерлері кәсіподағының Құрмет грамотасы (2014,2016 ж) табысталған.
Бижамал Жақсыбаевна педагогикалық озық іс-тәжірбиесін облыстық кезеңінде «Математика сабағында логикалық ойлауды дамыту» тақырыбында жұмысын көрсетті.
Сынып жетекшісі ретінде де белсенді жұмыс істейді. Ата-аналармен тығыз байланыста орнатқан. Әріптестерінің, оқушылардың және олардың ата-аналарының арасында мұғалім лайықты құрмет пен беделге ие.
Жоғары кәсібилік, шығармашылық ізденіс, бастама, қайырымдылық, еңбексүйгіштік – бұл Бижамал Жақсыбайқызының ерекше қасиеттері. Ата-аналарға, оқушыларға, әріптестеріне құрметпен және әдепті қатынасы үшін ұжымдағы құрметті беделге ие болды.